Jak to robimy?

Marketing oparty na danych

Czasy, kiedy o sukcesie każdej kampanii decydowało genialne hasło czy kreacja graficzna minęły bezpowrotnie. Dziś marketingowi jest zdecydowanie bliżej do nauk ścisłych niż sztuki, a o wyborze haseł i kreacji decyduje już nie intuicja, ale liczby gromadzone w bazach danych.

Stąd fundamentem dobrych decyzji w marketingu jest zbieranie i analiza tych danych. To tu znajdujesz odpowiedź na pytania, czego oczekują klienci, czy chętniej klikną w Kup teraz, czy może w Dodaj do koszyka, kiedy wysłać maila, którą reklamę pokazać na Facebooku, które elementy strony im przeszkadzają, czego szukają w Google, zanim w końcu trafią na Twoją stronę, w którą stronę należy rozwijać swój biznes itd.

I tym właśnie zajmujemy się w Antylogo – szukamy odpowiedzi na powyższe pytania i na ich podstawie optymalizujemy działania związane ze sprzedażą.

Koncentrujemy się na ROI

Pracując nad optymalizacją sprzedaży, zwracamy uwagę na wiele wskaźników, ale najważniejszym wśród nich jest właśnie ROI – czyli zwrot z inwestycji. Bo w biznesie przede wszystkim chodzi o to, by zarobić jak najwięcej, wydając jak najmniej.

Inwestycją jest tu każde działanie – kampania AdWords, reklama na Facebooku, wysyłka mailingu itd. Dlatego równolegle optymalizujemy efektywność działań, ale też koszty.

Eksperymentujemy!

Nasze efekty osiągamy przede wszystkim przez nieustanne testowanie wszystkiego – kreacji reklamowych, elementów na stronach sprzedażowych, treści wykorzystywanych w promocji, rozwiazań estetycznych, czasów emisji reklam, sposobów leadowania, wykorzystania poszczególnych kanałów na drodze do zakupu itd.

Dlaczego to podejście jest skuteczne? Dlatego, że nie testujemy tych wszystkich rzeczy w próżni, ale na Twoich własnych klientach i Twoich stronach sprzedażowych – stąd dowiadujemy się, co naprawdę działa w Twoim przypadku.

Dodatkowo minimalizujemy ryzyko i koszty. Na przykład, jeśli planujemy kampanię na Facebooku, zanim przeznaczymy większy budżet na promocję, sprawdzamy, jak ludzie reagują na kilka lub nawet kilkanaście rozwiązań, żeby ostatecznie pozostałe środki przeznaczyć na najbardziej efektywne rozwiązanie – to które najlepiej sprzedaje.

Pełna przejrzystość

Nie musisz nam wierzyć na słowo. Dla każdego klienta przygotowujemy panel, dzięki któremu w czasie rzeczywistym ma wgląd w wyniki naszych działań, takie jak liczba wejść na stronę, źródła ruchu, realizacja celów itp. Tam też możesz zobaczyć, na wykresach, jak rosną słupki wskazujące na sprzedaż.

Gotowi na RODO

Po 25 maja, kiedy to w życie wejdzie rozporządzenie RODO, regulujące wiele aspektów związanych z przetwarzaniem danych w marketingu, szczególnie ważne stanie, aby działania sprzedażowe były nie tylko skuteczne, ale również zgodne z prawem. I o to dbamy również.